dinsdag 16 april 2013

Style Craft slinger ...... wordt Style Craft deken .....


Ik was begonnnen om een slinger te haken met het Special DK van Style Craft ...
Zo veel kleuren en zo verleidelijk om heel veel kleuren te gebruiken !! 
Ik vond de gewone rondjes ineens een beetje  s a a i 
Dus toen ben ik gaan bladeren in het nieuwe boek van Arne + Carlos 
Ja toen zag ik deze deken ........
v e r k o c h t  ! !  


Om alle rondjes moest dus nog een randje komen ...
leuk leuk leuk !


Ik heb er ook nog wat kleinere bloemen bijgehaakt
Dat is leuk wat verschillende maten bloemen
afgewisseld met elkaar . 
Verschillende kleuren en verschillende maten


Het is ontzettend leuk om te zien hoe de verschillende
kleuren matchen met elkaar .
Eigenlijk kunnen alle kleuren wel met elkaar .


2 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,
    Ik ben je gelijk maar gaan volgen...........!
    Ze vonden hier het vaasje dat ik bij je heb gemaakt erg mooi. De kleuren zijn perfect voor mijn huis.

    Groetjes Monique (Kiek op mijn blog)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk !!
      De vaasjes waren ook leuk, ik heb er zelf vandaag ook eentje gemaakt met een gehaakt randje.
      Groetjes Monique

      Verwijderen