zaterdag 20 april 2013

Style Craft ...... Citron / Style Craft ...... Lemon ..... en de Style Craft Bloemendeken


Ik keek gisteren met een klant in de catalogus van Style Craft
en we hadden het over de 2 kleuren die ik niet gekregen had ...
  toen ineens zag zij er 4 kleuren geel in staan en
 in mijn kast had ik 3 kleuren geel liggen .....
ik ben mijn voorraadkast ingedoken en kwam
 daar uit met de vierde kleur geel .... Citron  .....
Er is ook Lemon ..... die twee heb ik voor 1 aan
gezien alhoewel het een hele andere kleur geel is. 
Wel heel mooi deze Citron !   


Vanmorgen aan mijn eigen gehaakte bloemendeken gewerkt ,
Van alle bloemen zijn nu de draadjes afgehecht en ze zitten aan elkaar. 
Dat is een heerlijk werkje tijdens de koffie op zaterdagochtend.


           
                             Er is op Ravellry een I love Lucy club daar zie je ook al deze kleurtjes
                                                                      Leuk !!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten