donderdag 11 april 2013

Begin van een gehaakte slinger

 














Ik ben aan het haken met de Special DK van Style Craft ..
leuk leuk leuk .. ......  ál die kleuren , je raakt bijna verstrikt in de kleuren .

Leuk ook om kleuren te pakken die je niet zo snel zou kiezen zoals voor mij de bruin blauwe tinten ... toch vind ik dit cirkeltje heel mooi geworden ,de kleuren matchen prachtig .


Gisteren zat ik een beetje in de donkere kleuren ..........



Vanmorgen wilde ik even wat lichters ..... niet dat het nou erg licht buiten was ....... misschien juist daarom wel ..

allemaal pasteltintjes bij elkaar ...
lekker zoet maar wel ozo leuk  .

Ik ga ook zakjes maken met genoeg wol voor een rondje zodat je ook een rondjes slinger kunt maken maar niet 10 bollen wol daarvoor hoeft te kopen .
Lijkt me leuk .
Het garen haakt heerlijk ,ik heb deze rondjes  met haaknaald 4 gehaakt.

                                          
                                             Helemaal leuk !!  
                                             Ik ben nog steeds
                                             erg blij met de
                                             Style Craft Special DK 

1 opmerking: