maandag 8 april 2013

Style Craft Special DK heeft een plekje


De winkel heeft weer een nieuwe 'look' .
De grote wolkast kon ik nog een klein stukje opschuiven
naar de vensterbank . De hoge kast kon nog een stukje naar het muurtje
 en zo kon er precies een kast tussen . 
Het was vorig week heel veel opruimen en opnieuw inrichten 
Omdat ik tweede paasdag op de kunstmarkt in Delft stond en de halve winkel
 ingepakt moest worden begon ik dinsdag met de etalages schoonmaken en veranderen. 
Ik ben met deze schoonmaak/opruimactie de hele week bezig geweest .  


Omdat ik zaterdag de cursus Frivolité in de winkel gepland had
wilde ik wel klaar zijn voor zaterdag . 
Dat is gelukt . 
Donderdagavond naar Ikea want ik was zover dat de nieuwe kast
 er tussen geplaatst kon worden . 
Er was helaas geen kast uit dezelfde serie die er tussen past .
Maar wel een andere , hij zat gelukkig vrij snel in elkaar
en de laatste dozen met wol konden weer worden uitgepakt . 
Dat was weer een weekje hard werken . 
maar ik heb het voor elkaar gekregen dat is dan altijd wel leuk . 


De frivolité cursus was ook erg gezellig !
voor de cursus van vrijdag  31 mei zijn nog 3 plaatsen beschikbaar .
Er zijn inmiddels 5 aanmeldingen dus hij gaat door . 
Maar  je kan nog aanmelden .

                                               

Ik kreeg ook de nieuwe patroonbladen van 'zij maakt het'  binnen  + de oude
waarvan de voorraad al weer flink uitgedund was . 
Ik ben weer aardig op orde .
Morgen weer eens wat vilten
of een pan breiwol opzetten ...
of allebei ......... 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten