zaterdag 26 november 2011

Vilten stola's ..............

i
Ik heb de afgelopen week weer wat stola's gemaakt . Ik was een paar weken bezig geweest voor de tentoonstelling en het begin van afgelopen week ook nog dus als er dan elke keer weer wat verkocht wordt en er komt niets bij dan wordt het behoorlijk leeg .
Allereerst wat blauwe en groene stola's gemaakt . Ik kan de achterkant kleuren dan mooi combineren de ene keer met een blauwe bovenkant  ........

en de andere keer met een groene bovenkant , blijft leuk om te zien hoe verschillend ze toch zijn . 
Dat is ook leuk natuurlijk . Iedereen haar eigen unieke shawl .


Elke keer ook een ander patroon in andere kleuren . blijft ook leuk om te doen .
Volgende week weer eens verder kijken wat ik zal gaan doen . De hoofdbanden moeten ook weer aangevuld worden .
Maar maandag ga ik eerst eens even opruimen de etalages veranderen ,dat is er vorige week helemaal bij ingeschoten ..... ook leuk om te doen .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten