woensdag 30 november 2011

etalages in de kerstsfeer .......

Ik ben maandag direct begonnen met het veranderen van de etalage , herfst kon echt niet meer .
omdat het al bijna sint is heb ik die maar even over geslagen dit jaar. Beetje jammer maar ja het is even niet anders .
 Er wordt ook leuk gereageerd op deze etalage dus het is geloof ik niet zo erg .
Het is wel weer gezellig de lichtjes . 
Ik heb de ene etalage voornamelijk wit gehouden met de 'Noorse Engelen' als middelpunt ....die heb ik zelf jaren geleden bij een cursus gemaakt en ik vind ze nog steeds mooi .  
Verder ligt er wat vilten kerstversiering die te koop is . 
  
Etalage nummer 2 is kerst-rood ook mooi ---warm -- daar hou ik van .
Op de vloer ligt een witte doek en spiegels dat geeft een leuk effect .  
Er liggen staan/liggen cadeauartikelen in deze etalage in rood--paars tinten .  
Nadat ik met de etalages klaar was ben ik met hoeden begonnen in paars/roodtinten die komen er nog bij denk ik . het is ook leuk om steeds weer wat aan te vullen in de etalage . Moet ook wel want ik verkoop vaak artikelen die in de etalage staan .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten