zondag 20 november 2011

Tentoonstelling Kunstcadeaus geopend .......

Vanmiddag was de opening van de tentoostelling kunstcadeaus in Fort a/d Drecht .
Wat een happening !!!!
Ik was toch best nerveus heb de afgelopen weken hard gewerkt ....heel hard gewerkt om alles voor elkaar te krijgen . Toen ik gisteren alles weg gebracht had voelde dat toch best raar .
Dan geef je je werk uit handen ..  

Ik was best tevreden over de expositie , wel wat dingetjes iets anders gelegd maar dat deed gelukkig iedereen ..... om 15.00 werd de tentoonstelling officieel geopend door de burgemeester maar om 14.30 gingen de deuren al open en werd er al druk gekeken en gepast en gekocht ....... 
Dat was echt boven verwachting ......... ik hoopte het wel maar ja het is toch even afwachten .......
Ik ben echt blij !!! 
Meer dan de helft van de hoofdbanden is al verkocht ......... daar ga ik er dus nog wat van bij maken . 


                                 Mooi plaatje toen we terug liepen .............Kaardenbollen in de mist .........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten