zondag 23 oktober 2011

rijtjes ...................... 1 --- 40 -- 46 .......

.............en dit is nummer 40 ..... !!
 Nog niet allemaal verkocht natuurlijk maar wel gemaakt !!
Tsjonge jonge toen ik ze een maand of 2 geleden in de collectie opnam
 wist ik nog niet dat ze de winter hit van 2011/12 zouden worden . 
Het is wel heel leuk natuurlijk . 


Ik heb nu ook 2 hoofdbanden met een donker grijze Merinowol gemaakt als
 eerste deze met een blauw/grijze sjaal . Bij het donker grijs komt de sjaal ook mooi uit . 
Ik had hem al eens eerder met donker blauw gemaakt . 

Nr 42. Dit blijft toch altijd 1 van mijn favoriete combinaties roze/rood/oranje met groene zijde.
Ik ben gelukkig niet de enige die deze combinatie leuk vind. Deze gaan altijd heel snel .


  Dit is de tweede hoofdband met donker grijs, ik heb dit sjaaltje in tweeën geknipt   


 
                                      De andere helft is op donker blauwe merinowol . 
                                Leuk om zo te zien hoe zo'n sjaaltje reageert op kleur . 


Nog een roodachtige hoofdband met groene zijde . Ik heb wat accenten met paarse en fel rose wol gemaakt .


                en als laatste nog een donker roze / paarse hoofdband met ook zijde in deze kleur .
Ik heb deze week een aantal hoofdbanden verkocht , maar ik heb er ook nog wat kunnen maken .
Ik begin met een positief saldo aan de volgende week . Dat is fijn want ik wil ook nog wat zijden sjaals en draadjes sieraden gaan maken komende week . Daar heb ik er ook aardig wat van verkocht de laatste tijd .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten