donderdag 20 oktober 2011

nog meer hoofdbanden ...........

ik heb nog meer hoofdbanden gemaakt . Ik kom er even niet onderuit op het ogenblik ....... ik maak er 3 en verkoop er 2 ........daar is niet tegen aan te werken ...... ik klaag niet ....maarrr ....... nee het is hartstikke leuk dat ze zo in de smaak vallen ! 


Wat het wel leuk houdt is dat ik steeds hele andere kleuren gebruik . er is er niet eentje het het zelfde als de vorige .   
Op deze hoofdband zit een prachtige zijde . Ik heb ook een hoofdband met een blauwe ondergrond gemaakt ,dat past er ook heel mooi bij


En zo worden alle hoofdbanden anders . Als je klanten er positief op reageren en je verkoopt ze goed dan is het zowiezo leuk om te maken .
Volgende week wil ik ook weer wat andere dingen gaan maken dus ik ga morgen en zaterdag nog even hard aan de slag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten