maandag 24 oktober 2011

Naaldvilt kraag ..........

Ik had vanmiddag ineens zin om iets heel anders te gaan maken dan waar ik de laatste tijd mee bezig ben geweest. Vorige week had ik wat naaldvilt geverfd omdat ik vandaag een workshop heb gegeven waar naaldvilt bij gebruikt zou worden . Je verfd dan veel te veel natuurlijk maar dat geeft niet heb ik weer wat 'verse' lappen naaldvilt. 

 Toen ik vanmiddag met mijn spullen weer terug kwam in mijn atelier had ik ineens zin om éen kraag met naaldvilt te gaan maken . Dat is echt lang geleden . 
Ik heb vorige week wat lekkere felle lappen naaldvilt geverfd omdat ik blij was !! 
Ik ben nu weer blij met deze kraag ! 
 Da's mooi 2 x blij met 1 lap naaldvilt . 
Van de afsnijsels ben ik ook nog bloemen aan het maken ......die komen ook vanzelf  weer langs . 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten