zaterdag 18 augustus 2012

vilten tassen



Ik heb een paar tassen gemaakt .Ik vind het leuk om tassen te maken . Ze zijn weer net iets anders dan de vorige tassen die ik gemaakt heb . Ze zijn niet echt heel groot maar wel handig denk ik .



Het zijn tassen in heldere kleuren .
Deze tas heeft als basiskleur een prachtige donkerblauwe tint .
Daarop heb ik een hele felle kleurenmix van groen geel en rood gelegd dat steekt lekker af.
De tassen hebben 3 vakken.
 Het grote vak van de tas is verdeeld in tween en
 voorop de tas heb ik een extra vakje gevilt .
Over alle vakken valt een ruime klep .






                                  
                                                                  


                                                                                                                                                                               De tweede tas is lila rose paars .
Verder is hij hetzelfde als de eerste.
Het is leuk om zo met kleuren te spelen
                                                  en ze te verdelen over de tas                                                                         

2 opmerkingen:

  1. Mooie tassen, en erg handig die verdeling,ik vind tassen maken ook erg leuk ,nog bedankt voor de gezellige en leerzame workshop.
    Tot de volgende keer,
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren. Je zou er zo mee weglopen.

    BeantwoordenVerwijderen