maandag 23 juli 2012

vest gebreid

                                         Iemand heeft een prachtig vest gebreid voor in de winkel .
                                              Het staat mooi te zijn in mijn etalage .
                                      Samen met de verschilllende bollen wol die ik van dit soort garen heb . 
                                                                   1 bol wol = 1 vest
                                     Als je een knot wol koopt krijg je het patroon erbij




Ik heb ook nog wat broches gemaakt . Roosjes van naaldvilt . Dit was nog een verloren stukje naaldvilt roze/lila met grijs/zwart dat ze zo sprekend zouden worden had ik niet verwacht . Ik vind ze zelf erg mooi van kleur geworden .


Nog een proeflapje gemaakt met ongetwijnd garen . Ongetwijnd garen vervilt in de wasmachine. Je kan er dus eerst iets mee breien en daarna in de wasmachine doen om te vervilten .

Het onderste lapje is 1x meegewassen op 40 C   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten