zaterdag 7 juli 2012

iPad hoes .....voorbeeld lapjes

Ik heb een nieuw item in mijn winkel
Een hoes voor een iPad .
Ik wilde er al een poosje eentje maken maar had de maat er niet van .
Die heb ik nu wel dus was het maken ervan leuk .
Een grote portomonnee een klein tasje . 
Ik heb op deze een  @ op de flap mee gevilt
Ik zie al weer een hele stapel in allerlei kleuren met allerlei
verschillende tekens,letters,woorden .   


Die komen wel ......de komende weken .

Waar ik ook erg blij mee ben is met deze proeflapjes,gebreid van mijn zelfgeverfde wol ...
Er is ook uitgerekend hoeveel strengen wol je nodig hebt voor een trui maat 42 . 
Dat is erg handig . 
Ik vind de lapjes ook mooi geworden . Het is leuk om te zien hoe de wol opbreid . De kleuren komen mooi uit vind ik .  Ik ben er blij mee ,het verven van de breiwol is mooi gelukt .

2 opmerkingen:

  1. Die proeflapjes zijn heeeel mooi! Het verven van de wol is zeker goed gelukt. Wie daar een trui mee breid heeft er gegarandeerd succes mee.

    Een prettige zondag en groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Raar om van je zelf te zeggen,maar als ik de wol zie denk ik ''ohh mooi gelukt'' hihi
    Jij ook een prettige zondag
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen