zaterdag 21 januari 2012

nieuwe tas


                       Ik heb een tas gemaakt , voor mezelf . ook wel eens even leuk om iets
                       voor mezelf te maken . Het is wel even lekker om nog niet de druk van
                       een markt in mijn nek te voelen . Voor de winkel heb ik we genoeg voorraad ,  
                       alhoewel sommige artikelen zijn niet echt meer volop in voorraad .
                       Komt volgende week wel weer . 

                Ik heb deze wanten gemaakt en met dit idee in mijn achterhoofd ben ik ook aan de tas  
               begonnen . Ik vond het wel een leuk effect al ie kleurtjes op de effen achtergrond .  
               Op wit is het leuk maar op zwart vind ik het ook leuk .


             De binnenkant van de klep is zwart/wit naaldvilt . Omdat het op zwarte wol
           gevilt is wordt het grijzig maar dat vindt ik niet erg . Het is een stevige tas
         geworden . Maar ik hou wel van stevige tassen goed doorgevilt en lekker
                  gekrompen want het was een grote mal . Ik wil nog steeds eens mijn fietstassen
              bekleden met vilt en daar zou zo'n stevig vilt wel geschikt voor zijn denk ik .  
Binnenkort ook eens proberen .


                  Op een paar plaatsen heb ik pailetjes met kraaltjes geborduurd . Op het hengsel
                  van de tas lopen de gekleurde blokjes door . Het hengsel is aan de beide uiteinden
                  rond en in het middrn plat . Weer eens wat anders . Voorop de tas zit een groot vak 
                 voor kleine dingen die je altijd zoekt in een gote tas .Hé lekker weer een ruime tas .
                De tas die ik steeds bij me had de laatste tijd was te klein . Dan liep ik vaak met 2 
                tassen ,nog onhandiger . Ik vind hem ook leuk geworden ,de kleuren blijven ook
               mooi ook al zijn ze op zwart gevilt .  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten