maandag 16 januari 2012

floral object en landleven ...............

Enige tijd geleden heb ik een workshop gedaan bij een Duitse viltster en was toen
met een veel te groot project voor 1 dag begonnen ........ maar ja daar kom je
halverwege dan pas achter en dan kan je niet meer terug ........
Vooruit dan dus maar .........
Na een dag hard werken was de workshop voorbij maar mij object nog niet klaar ......

Hij lag in mijn atelier maar ik had de tijd en de rust nog niet om hem af te gaan maken .
Vorige week had ik dat wel , eindelijk . 
Nog 1 dag vilten en toen was hij eigenlijk zoals ik hem hebben wilde .
Stevig genoeg zodat delen open blijven staan . 
Hij is nu goed gedroogd en ik heb er een mooi plekje voor gevonden in mijn atelier . 
Het is ook leuk om een wandversiering te maken !! 

In de Landleven van deze maand staat een artikel over Kiki Visser van 'The Dutch Cottage'  zij komt een workshop sokken breien geven op 18 februari geven in mijn atelier .

Bij het schrijven van dit artikel is er nog 1 plaatsje vrij .
Op 18 maart is er hoogst waarschijnlijk nog een dag breien met Kiki in mijn atelier .
Voor informatie hier over en inschrijven neem contact op met Kiki .

     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten