zaterdag 10 december 2011

hoofdbanden van vilt

Nadat ik een week hoeden gemaakt had was het even tijd voor iets anders . Behalve dat de verkoop van van alles en nog wat gewoon door gaat  en dus bepaalde dingen ook opraken zoals hoofdbanden zijden sjaals en tassen raak ik ook een beetje vol van al die hoeden en wil ik weer even wat anders maken .
 Het is niet zo dat de hele winkel vol hoeden staat want die verkoop ik ook weer tussen neus en lippen door ..... maar ik heb wat voorbeelden en die kan ik in allerlei kleuren maken ........ even wat anders de komende week .
Ik ben ook weer begonnen met hoofdbanden want daar was nog maar erg weinig variatitie in . Hoofdbanden maken is niet zo zwaar als hoeden maken dus dat was even lekker voor de verandering .


ook meteen wat verscheidenheid ,met sjaaltjes en met zijde .
Dat geeft weer wat keuze , maandag ga ik er nog een dagje mee door want hoofdbanden zijn ook erg leuk om te maken .


Geen opmerkingen:

Een reactie posten