donderdag 8 december 2011

hoeden van vilt en nog iets nieuws van vilt ...............

Ik ben een groot deel van de week toch nog met hoeden bezig geweest . Erg leuk en helemaal niet erg vooral ook niet omdat er weer interesse in de hoeden was en ik er inmiddels ook al weer eentje verkocht heb . 
Het is zo met hoeden,iets meer dan met sjaals denk ik dat als iemand een hoed ziet degene deze wil passen en hem dan ook koopt . Een hoed moet je echt op zien . Het is daarom belangrijk dat ik verschillende modellen klaar heb liggen . 

Des te meer hoeden ik maak des te leuker wordt het , maar ja dat is eigenlijk met alles natuurlijk      

Net als met sjaals wil ik nu ook hoeden in alle kleuren  maken .
 Maar ik heb er nu wel even genoeg denk ik . 
                              Ik moet me ook weer gaan richten op de wolmarkt in Nieuwediep in Drenthe waar ik op 17 december sta .  Op 16 december ga ik daar al richting Drenthe want het is niet echt naast de deur .
                                             


Toen ik vanmiddag de laatste hand aan de bovenste paars/lila hoed gelegd had ,had ik ineens een idee voor het 2-kleurige naaldvilt waar ik al de hele week mee aan de slag wil maar waar ik nog niet echt een goed idee voor had .  

Een col , heerlijk warm met dit koude gure weer !!!
 Ik doe eigenlijk nooit iets met de naaimachine maar ik heb nu 2 stroken naaldvilt aan elkaar genaaid . Gespiegeld dus met de verschillende kleuren tegenover elkaar .  
Ik ben de col gaan vilten en heb er op het laatst kleine gaatjes in geknipt .  


Toen de col klaar was en ik er wat foto's van wilde maken zag ik ineens iets leuks .............Er was nog iets leuks mogelijk met dit kledingstuk .........


Ik ben het toen wat anders gaan aantrekken en wat gaan uitvouwen en rechttrekken ........ je doet het op een iets andere manier aan en dan .............


                                                    Heb je ineens een heel leuk giletje .............
                                                    Lollig ,dat biedt weer vele mogelijkheden ......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten