maandag 8 juli 2013

Nieuwe Sieraden, ShawlSpelden en Knoopjes .....


Maar allereerst een nieuw boek .
'Wol in Nederland '
Nieuw bij mij in de winkel maar het is ook net verschenen .  
een must voor wol-liefhebbers 
Allerlei weetjes over wol en de verwerking ervan op verschillende manieren
En de feiten over allerlei schapenrassen   


Ik ook nieuwe sieraden gemaakt .
 Het hoofdbestanddeel : zelfgeverfde zijden draadjes .
Die zijn doormidden geknipt en weer aan elkaar geknoopt,
aan elk draadje zit een zelfgemaakte kraal .
                                         De draadjes en kralen zijn er in allerlei kleuren .  




                                           Ik heb ook nog wat shawlspelden gemaakt.
                                            Ze worden gemaakt van Fimo klei ,erg leuk om te doen .   





ook leuk zijn de nieuwe knoopjes die ik verkoop in mijn winkel 
ik heb een aantal verschillende soorten
 kunststof hout en parelmoer
met streepjes,stipjes en bloemetjes
voor ieder wat wils . 



1 opmerking:

  1. Die knoopjes zijn erg schattig. De rest is ook superleuk hoor! Maar die felgekleurde knoopjes zijn echt cute!

    Liefs cynthia

    BeantwoordenVerwijderen