woensdag 22 mei 2013

druk druk druk ....


Ik ben weer langer weggeweest dan dat ik dacht .......
        de tijd vliegt ....
Ik heb ook niet een echte vrije dag gehad sindsdien ...
echt niet ..
   eigenlijk .....


In de weekenden een markt gehad ,
dan moet er op maandag weer opgeruimd schoon gemaakt en
 ingericht worden en dan begint de nieuwe week gewoon weer opnieuw ......

De eerste markt was in Museum Boijmans van Beuningen ,
Heel bijzonder , leuk ontvangen , goed verkocht .
Heel fijn dat ik daar mocht staan .


Ik heb ook nog een Up-wulfing sjaal gemaakt .. leuk om te doen .
Verder ben ik druk met het Style Craft garen .....
op orde houden ...
bijhouden wat en hoeveel ik nog heb van welke kleur ,
het is jammer als er kleuren niet meer zijn en dan besteld zouden worden .
Vandaag verkocht ik de eerste kleur ''uit''   

                          
                                                            Er volgen op paar andere kleuren
                                                                      op korte afstand .
                                              Dat het zo snel zou gaan had ik alleen maar
                                                        durven hopen , het slaat aan !!
                                     Ik ben alweer aan het kijken wanneer ik de tweede lading Style Craft zal
                                            laten komen .... nog even niet hoor maar het is veel sneller dan
                                                     ik van te voren had gedacht ... ik heb nog genoeg keuze
                                                                    in kleuren en in aantallen .
                                                                  maar regeren is vooruitzien
                                                               en plannen maken is altijd leuk .  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten