zondag 10 maart 2013

vilten broches + sokkenwol,héél véél sokkenwol

Ik  heb broches gemaakt in allerlei lente kleurtjes .
Het leek lente te worden aan het begin van vorige week .

De broches zijn van merino wol een met 'upwulfing' hartje . Leuk om deze techniek eens op zo'n klein formaat toe te passen .

De broches hebben een doorsnede van een centimeter of 6


Als toegift heb ik gisteren nog een oranje gemaakt .
Leuk in deze tijd toch ?











 Ik heb ook alle sokkenwol op de foto gezet vorige week .
Wat een werk !!!!
Maar ik ben wel blij dat ik het gedaan heb ,alle sokkenwol staat nu ook in m'n webwinkel .


Ik heb best veel kleuren van een aantal merken deze effe sokkenwol vind ik zelf erg mooi . Het zijn mooie heldere kleuren .  



Ook de zelfstrepende van Lammy zijn mooi .
Ze zijn ook erg leuk om handschoenen van te breien .... daar ben ik deze winter weer niet toe gekomen . 

Met 1 bolletje van 50 gram heb je voldoende wol voor een paar handschoenen dat is toch té leuk . 

Dat ga ik straks ineens tussendoor maar een keer doen .... zomer of winter maakt niet uit ....  

1 opmerking:

  1. Superleuk gedaan!! Als jij en/of je leuke volgers toevallig ook graag zouden meedoen met een GIVEAWAY van twee knuffel 'Zwoekans' (klinkt als een Alien, maar is eigenlijk een kruising tussen een zwaan en een toekan!), neem dan zeker eens een kijkje op onderstaande blog:

    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/2013/02/ready-to-fly-out-rose-white-and-forrest.html

    Deze blog is van mijn moeder, die nog paar pas begonnen is met bloggen en echt superblij is met elke nieuwe volger!

    BeantwoordenVerwijderen