woensdag 20 februari 2013

nieuwe boeken ----- brei boeken ....

 Ik kreeg vandaag behalve een aanvulling voor de kast vol Catania katoen,alle kleuren die (bijna) op waren zijn weer volop voorradig . Soms denk je het gaat niet zo hard maar dan ineens vallen er gaten , gelukkig maar . Nou ja ik kan weer even vooruit . Alle oranjes , roze , groenen , gelen blauwen zijn weer aangevuld . 

Ik kreeg ook de bestelde boeken binnen allemaal leuke nieuwe boeken ... is ook zo leuk om binnen te krijgen !! 
En wat een leuke bijkomstigheid bij deze boeken is is dat deze serie € 9,00 kost dat is een leuke prijs voor zo'n mooi boek !        
 




Dit is ook een leuk boek met algemene brei informatie.Goed naslagwerk handig om in huis te hebben .  € 7,95 ook een leuke prijs .


















Als laatste boek heb ik een boek met allerlei beanie's,leuke mutsen om te haken en te breien . € 14,95



Ik heb ook nog  viltboeken binnen gekregen maar die staan niet op de foto ..... morgen even doen .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten