woensdag 27 februari 2013

breiwol te koop in Delft

Vandaag zag ik dit mooi vest . Het is gebreid van wol die ik zelf geverfd heb . Dat is zo leuk om te zien .

De wol gaat in strengen de deur uit en komt als mooi gebreid vest weer terug ...... nou ja terug .........eventjes .......
voor de foto . 

Toch leuk . 





Dit vest is gebeid van Hannah garen . 
Ook leuk dat ik naast het bolero patroon nu ook van dit gratis patroon een voorbeeld in de winkel heb .

1 bol is 1 vest voor € 14,95 heb je dus een erg leuk vest .   

Deze trui is gebreid van garen van Rico-design. Heel mooi garen en dus ook een prachtige trui .
 Het is Galaxi van Rico met een klein pailletje .  





                              
                 Al het garen is te koop bij mij in mijn winkel-atelier in Delft .
                 De gezelligste wol winkel in Delft  
                 Rochussenstraat 4
                 Gratis parkeren voor de deur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten