maandag 11 juni 2012

weer thuis , leuke nieuwe boeken

Ik ben weer terug uit het hoge noorden . Vandaag zelfs mijn winkel weer helemaal ingericht .

















Zo zag mijn kraam eruit op het  Quiltfestival  Noord Groningen  . Het  was erg gezellig veel bekenden gezien , iedereen reageerde positief op mijn kraam . Dat is zowiezo leuk .
Een heerlijk ontspannend weekend was het . Ik heb genoten . 



 Vlak voordat ik naar Groningen afreisde had ik contact per mail met Annita van 'Zij maakt het' met de vraag of ik haar patroonbladen mag verkopen in mijn winkel . Dat mocht en vandaag kreeg ik ze al binnen . Verrassend snel !! 
Bedankt Annita ik hoop dat het storm loopt !! 








Ik heb ook wat nieuwe boeken mee gebracht uit het hoge noorden .

















Ik heb nu een behoorlijke hoeveelheid handwerkboeken staan , leuk voor iederwat wils .




Geen opmerkingen:

Een reactie posten