woensdag 16 mei 2012

Nieuwe winkel ~ atelier .....zelfgeverfde wol loopt goed !!

Het is even heel stil geweest op dit blog en dat komt omdat ik allerminst stil heb gezeten ...... 
Iets te druk eigenlijk en daarbij de zorg dat het niet allemaal op tijd afkomt ........ maar ja dát het op tijd afkomt ligt even buiten mij .....helaas ...... 


Ik heb begin mei eerst 4 dagen op de OEQC in Veldhoven gestaan . Dat was leuk , het is bijzonder om te zien hoeveel vrouwen er uit alle windstreken op af komen . 
Ik kreeg heel veel complimenten over mijn viltwerk en zelfgeverfde wol dat was leuk . Ik heb ook veel boeken verkocht dat blijkt dus een goede collectie .  





















Terwijl ik weg was is de winkel gewit . Dat was wel heel fijn het is ook bijzonder geworden ik ben echt heel blij met de ruimte .

Behalve mijn winkelruimte heb ik ook nog 2 kamertjes boven daar ben ik zelf bezig ook de trappen de wc en diepe kast in de winkel zijn schoongemaakt en geschuurd en gewit . 
Het knapt lekker op . 
Op de dag ben ik in mijn atelier bezig met het verven van wol . 


Allereerst wat dikkere wol ,kammgaren, wat gebreid kan worden op naalden 5,5/6 . Leuk om te doen omdat ik best wel moe ben van veel ,heel veel uren werken heb ik deze week eigenlijk alle strengen op zitten binden . Lekker werkje wat ik zittend kan doen .







Nog even laten zien . Iemand kocht op zaterdag een streng zelfgeverfde wol bij me en die kwam op zondag dit gehaakte rondje bij me brengen om te laten zien hoe mooi het was geworden . Ik mocht het houden .

 Nog iets meer dan een week ..... en dan ga ik verhuizen ....Op zaterdag 26 mei ......... ik zal echt blij zijn als het zover is .





Geen opmerkingen:

Een reactie posten