vrijdag 6 april 2012

nieuwe vilten hoed ........

Ik heb een hoed gemaakt.
Een nieuwe hoed.
Ik heb een cursus gedaan bij Charity,
 zij maakt prachtige kleding en hoeden van vilt. 
Het is af en toe even leuk om weer even bij een ander in de keuken te kijken
en om weer even wat bewuster met een bepaald onderwerp bezig te zijn . 


                                       
                                       Hier werd ook met bepaalde wol soorten gewerkt waar ik
                                       eigenlijk nog nooit mee gwerkt had erg leuk ,weer veel gehoord
                                       en geleerd . Deze hoed is van 3 verschillende wol gemaakt ,Falkland 
                                      Wensleydale en IJslandse wol .De IJslandse wol is een beetje piekerig
                                      en dat geeft een heel leuk effect .   

3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige hoed.
    Als ik dit zo zie ga ik morgen weer mijn viltspulletjes pakken en iets maken.

    Groetjes Bloemar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie hoed.

    Ik wens je nog veel creatief plezier met je nieuw opgedane kennis...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HIj is prachtig geworden!! knufzz...peebee

    BeantwoordenVerwijderen