zondag 22 april 2012

Nieuw atelier !!

Het was even stil rond mijn blog , mijn hoofd zit weer tijden vol !! Heel vol !! Dat heeft een reden een aantal weken geleden kreeg ik de mededeling dat ik uit mijn winkel moest er was wel een lijst met 6 kandidaten die mijn winkel willen innemen . Dat kan idd het is nu de derde keer dat dit gebeurd en ik vind het nu genoeg .Ik heb nu een goedlopende winkel en dat wil ik graag zo houden er hoort ook een behoorlijke voorraad bij dat vereist toch een goede vervangende winkel . 



Kom ik toch ineens bij mij in de woonwijk wél een hele leuke ruimte tegen . Snel een afspraak met de makelaar gemaakt . Er was nog iemand aan het kijken bleek later dus tussen elke volgende afspraak zat steeds een aantal dagen , maar opeens was toch de kogel door de kerk en ga ik hier dus mijn viltwerkzaamheden voortzetten !! Ik ben echt blij, lekker iets echt helemaal voor me zelf opbouwen. Geen onzekerheden meer dat is nu voorbij,heerlijk !!  Ik heb de ruimte tot 1 juni gehuurd en daarna ( ik hoop al eerder ) kan ik me lekker gaan contreren op werken in deze ruimte .  

 De eerste aanblik van de winkel was wel even schrikken geweest , Vuil en verveloos , hoop achterstallig onderhoud en het staat al een poosje leeg . Elke keer als ik had gekeken werd ik steeds positiever en het is gewoon een lekkere plek een mooie lichte ruimte en er moet schoongemaakt en geverfd worden maar niet verbouwd .  
 
  Vandaag ben ik er met een aantal mensen bezig geweest en het ziet er na zo'n dag opruimen en schoonmaken al meteen een stuk beter uit . 
Er zitten ook nog 2 trappen in het pand want op de eerste en tweede etage is er nog een klein kamertje . De trappen hebben we ontdaan van de smerige vloerbedekking .En eerlijk gezegt vind ik die kale trappen al een stuk beter dan die smerige vloerbedekking . 
Zalig het is begonnen !!                     
Vrijdag heb ik in mijn 'oude' winkel het winkelend publiek kennis laten maken met mijn aanstaande vertrek uit het winkelcentrum .
 De meeste mensen die langs liepen vonden het erg jammer .
 Dat is dan wel weer erg fijn om te horen !! 
Iedereen is natuurlijk gewoon weer welkom in
                                mijn nieuwe winkel . 
Voor elke klant heb ik ook een adeswijziging klaar liggen       

                                         Mijn andere winkel is gewoon zoveel mogelijk open.
            Ik blijf ook doorgaan met vilten want ik heb ook nog een paar markten in mei en juni . 
                                                        Het wordt dus een drukke tijd . 


                            

2 opmerkingen:

  1. wouw Monique wat geweldig!!! Van Harte Proficiat. Wat heb jij veel opgebouwd de afgelopen jaren zeg. Toppie. Heel veel sterkte met alles wat er op je afkomt en waar je mee bezig bent. Toi,toi,toi.

    groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline,je moet maar eens een bakkie komen doen in mijn nieuwe winkel. (Eerder mag ook natuurlijk maar dan krijg je een verfroller in je handen ;) hihi Groetjes Monique

      Verwijderen