woensdag 29 februari 2012

Goed Nieuws in de krant .....

Ze zochten positieve verhalen van Delftenaren in de plaatselijke courant .....
ik heb een stukje geschreven en een foto meegestuurd en dat is in zijn geheel geplaatst ,
daar werd ik wel heel blij van , hopelijk levert het positieve reacties op .


Ik heb nog een gaten shawl gemaak in donker blauw en zwart .
Het is een dubbele laag naaldvilt .
Die heb ik eerst goed aangevilt en daarna heb ik de gaten erin gemaakt .  
Nadat de gaten erin zijn gemaakt nog verder door gevilt .
Het is een hoop werk zo'n shawl maar ik vind ze zelf wel wat hebben .     


Ik heb ook dubbel zijdige shawls in zwart wit en zwart rood gemaakt .
Het is leuk om deze sjaals te maken .  
Het is leuk om ze zo te maken dat ze ook dubbel te dragen zijn .
Dat geeft ze net weer iets meer .

2 opmerkingen:

  1. Dubbel leuk, je stukje in de krant, inlijsten voor je atelier en je mooie sjaals met gaten, die blauwe.....zucht....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meid, wat heb je weer prachtige dingen te showen!! Ik ben helemaal verliefd op je gatenshawl, wat een beauty!! En dan ook nog in de krant! Jij bent zeker heel positief Delfts! :)

    BeantwoordenVerwijderen