woensdag 9 november 2011

zijden sjaals


Even een tipje van de sluier waar ik mee bezig ben geweest .
Zijden sjaals met naaldvilt .........
en

                                                      
                                                         zijden sjaals met merino wol
in allerlei verschillende kleuren
en met allerlei verschillende motieven .

                                        
                                        Het is leuk om mijn voorraad voor Galerie Fort aan de Drecht te
                                        zien groeien .
                                       Nog even hard werken want volgende week ben ik in de Weistaar ,
                                       ook leuk !!

Vandaag was ik in Serooskerke bij Kiki  van 'The Dutch Cottage '
          Ik heb er een workshop vilten naar keus gegeven . Het was erg gezellig .
Dit is het uitzicht vanuit Kiki haar atelier , heerlijk . Daar kan ik alleen maar van dromen . 
Ik klaag niet want ik heb een heerlijk atelier ............maar zo'n uitzicht ..........
dat heb je niet in de stad                      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten