vrijdag 7 oktober 2011

portemonnees en ........ iets nieuws ..................

Ik ben begonnen deze week met een stapeltje portemonnees . Ik heb altijd een mandje met portemonnees bij me . Daar zitten er behoorlijk wat in maar dan ineens na een poosje vallen er gaten ...........
Dat was na het vorige weekend , 
de gaten zijn weer gevuld .


                     ik heb vanaf  gisteren ook een nieuw item ..... afgeleid van de hoofdband ...
                                                                ............ de tailleband



een bredere band maar voor hetzelfde het zelfde principe
een gevilte band van in dit geval merinowol en daarop aan de ene kant zelf geverfd naaldvilt een aan de andere kant pongé zijde aan beide uiteinden een koord wat aan de band is vastgevilt .


Je doet de band om als een wikkelrok ....   door de band om te vouwen kan je hem zo dragen als dat je zelf leuk vindt , de ene keer wat breder en de andere keer smaller . 
Het zit lekker soepel is licht en lekker warm .  

4 opmerkingen:

  1. Ik heb gisteren je werk in Haarlem gezien en ben nog steeds weg van de hoed die ik gepast heb. Ik zou 'm zo kopen alleen woon ik in een heel warm deel van Amerika, en zou 'm nooit kunnen dragen. Niettemin overweeg ik een aanschaf nog steeds. Je maakt werkelijk prachtige dingen. Als ik binnenkort weer eens voor langere tijd in Nederland ben, dan woon ik beslist een workshop van je bij. Hoop dat je ook even op mijn blog kijkt. http//orange-platespinner.blogspot.com
    Hartelijke groet en heel veel sukses met je kunstwerken. Elza

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elza ,leuk dat je op mijn blog reageert ,ik ben ook al even bij jou wezen kijken. De hoed stond je ook goed .....maar ja niet echt bruikbaar in jouw woonomgeving begrijp ik.Je bent altijd welkom !
    Groeten Monique

    BeantwoordenVerwijderen