vrijdag 30 september 2011

Haarspelden met roosjes van vilt

Een poosje gelden had ik al wat haarspelden gemaakt met zulk soort roosjes . Als ik weer wat nieuws verzin dan moet ik natuurlijk altijd even kijken of ik niet de enige ben die het leuk vind .
Ik naai deze roosjes met blaadjes vast op zo'n metalen haarclip.
Ik bekleed de haarclip ook met vilt .
Maar gelukkig dat was niet zo , ze waren al snel uitverkocht dus afgelopen zaterdag heb ik me aan mijn tafel geïnstalleerd en heb ik een groot deel van de dag haarspelden gemaakt . 
Een heel kartonnetje vol   .

 Staat leuk toch ,al die spelden zo op een kartonnetje .
Ik heb weer even een voorraadje. Ik ben benieuwd hoe snel ze dit weekend weer gaan op de beurs in Rijswijk waar ik sta .  

                                          Het zijn weer mooie heldere kleuren ,daar hou ik van .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten